انواع پارکت

چرا ما را برای پروژه بعدی خود انتخاب می‌کنید!

صنعت پارکت چوبی در ایران، به‌نسبت صنعت جدیدی نیست. از دهۀ بیست اولین ماشین‌آلات تولید اتوماتیک پارکت چوبی از آلمان وارد کشور شد و پس از آن نیز چند شرکت بزرگ با ماشین‌آلات بلژیکی و ایتالیایی در این صنعت خاص مشغول به‌کار شدند؛ اما متاسفانه تقریباً تمام این واحدها پس از مصادره در دورۀ مدیریت جدید، با رکود و سرانجام با توقف کامل مواجه و از چرخۀ تولید خارج شدند.

کیفیت محصول و پایداری مدیریتی:

شرکت پارفیکا در بخش خصوصی از معدود شرکت‌هایی بود که به‌دلیل کیفیت مطلوب محصولات خود و همچنین پایداری مدیریت، توانست این سالیان سخت را پشت سر بگذارد و اینک تنها واحد صنعتی دارای مجوز از وزارت صنایع است که همچنان سرزنده به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نوآوری و ابداع:

ابتکار و نوآوری به‌موقع شرکت پارفیکا در دهۀ ۷۰ یک حرکت اساسی بود که هم شرکت ما را از رکود و کم‌تحرکی خارج کرد و هم بی‌اغراق کل صنعت پارکت چوبی ایران را از اضمحلال نجات داد.

تغییر سایز و استایل پارکت:

ین حرکت ابداعی، سایز پارکت‌ها را از قطعات یکنواخت ریز سنتی و شطرنجی خارج کرد و قطعات سایز بزرگ و الواری بلند را در عرض و طول‌های متغیر مشابه مدل روز و مطابق اندازه‌های رایج امریکا و اروپا جایگزین کرد. بی‌اغراق این حرکت، خون تازه‌ای در رگ‌های کالبد نحیف صنعت پارکت ایران بود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید